Monday 25 March 2013

THE EMONESSSS ( 1 month + 2 day more )

*" 我沒事,我很好。"* 這句話 我用來*欺騙*了不少人 .***

... 我到底要怎樣才能過得很好 ....

神啊,你會帶領我度過這次的難關 對嗎 ?

 我心裡曾經住著的那個人 真的搬走了 .....

"他買了新房子 與另個女人一起走了。 *心,到底完全放下了嗎?* *一半一半*吧 : ") 但是我有努力了 ..... *不要選考試時間來讓我看到事實* *不要選考試時間讓我哭泣沒有心讀書* *不要選考試時間看到你們幸福的初步* *不要選考試時間來折磨我的真心!* 你怎麼想,我不在乎。 別問我過得好不好,只要你幸福就好 真的。 我發誓 這是最後一次的眼淚 也是最後一滴為你留下的眼淚。

為你留下的眼淚次數,數不清,現在覺得那些眼淚好*浪費*。

上回已經熬過一次了 這一回我一定也可以"
( her experience)


雖然有衝動想不開 真的想死 但是後來想想家裡的媽咪、身邊那麼愛我的男友后 我還是堅持下去了 去年5月, 同樣的我面對了友情、愛情、學業的煩惱。 這回一樣,
( this 1 I 'm nt really dare to think about it, or can say no matter how I will not be tat stupid to do this ._) cos no matter how I still have my promise to meet my PAPA in heaven. we will united there 1 day. by doing my part, to be a good chrisitan all is in his hand.) and true nt to forget there is still lovely person near to us..


* cannot agree more than this ---->> 或許這些上帝給我的考驗,(也许是上帝给我的一个试练)


 每天都有跟上帝說話 我希望我真的可以很勇敢地再次走出去 我真的崩潰了 雖然我忘了原本的自己是怎麼樣的 但是我知道我現在對自己來說 已經比以前勇敢一些了?***

After see this . Normally I will not copy and paste from other blogger post..
but all the words rili hit to the deepest part of my heart.THE experience of the writer of the passage.
No mood to write anything now. .cos rili rili stunned with my study wanna fast fast get rid of this OPERATIVE ANATOMY SUBJECT IF NOT MY 4TH YEAR 2ND SEM = BYE BYE AD.

TALK TO MYSELF.. ALTHOUGH THERE IS 1 MONTH AND 2 DAYS TO BE THE ANNIVERSARY WITH 'HER', BUT MY MOOD NOW REALLY INDESCRIBABLE.

Is not that I purposely wan to  think about HER . but rili.. if you are in my place maybe u will understand how i feel

Dn wan to write ad.. let it be like this 1st bah .. ~~~ hope is still hope..

stay in Faith.. HE is the 1 controlling.. STILL NO matter how .. I WILL Never give UP~~

No comments:

Post a Comment